reklama

Krásna

Tvoja krása spať mi nedá,si ako ruža čo sa predá,do hradov, zámkov honosných,a tam na báloch prekrásnych,žiariš v mojom srdci celá.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ja opájam sa tvojou krásou,
a kričím celým svojim hlasom,
že ťa ľúbim, že ťa milujem,
že ti svoju lásku sľubujem,
a to spečatím aj prísahou.

Nezažil som väčšiu krásu,
ako keď sa z tvojho hlasu,
začnú slová ku mne hrnúť,
vtedy viem aj bralom pohnúť,
a to mi dáva božiu spásu.

Michal Šimo

Michal Šimo

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Často snívam a fantazírujem. Ale život sa väčšinou s mojimi snami nezhoduje. No a to je asi dôvod prečo často narážam Zoznam autorových rubrík:  Moja poéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu